Over ons
KLACHTENREGELING
Concreet Adviseurs B.V. staat voor optimale dienstverlening. Mocht u desondanks niet tevreden zijn, verzoeken wij u om dit kenbaar te maken aan ons. Er kan dan snel naar een adequate oplossing gezocht worden. U kunt de klacht melden middels telefonisch overleg met ons dan wel via een brief dan wel via het mailadres: info@concreet-adviseurs.nl
Elke klacht wordt met de grootst mogelijke zorgvuldigheid behandeld. U krijgt binnen enkele dagen een ontvangstbevestiging en indien mogelijk ook een inhoudelijke reactie of een voorstel voor een oplossing. Het is mogelijk dat wij contact met u opnemen voor nadere toelichting of aanvullende informatie. Uiteraard zal er zorgvuldig met uw vertrouwelijke informatie worden omgegaan.
Concreet Adviseurs B.V. zal er steeds naar streven om een klacht binnen tien werkdagen na kennisname van de klacht af te handelen.
Is dit onverhoopt niet mogelijk, dan wordt u op de hoogte gehouden van de stand van zaken. Na afronding ontvangt u een schriftelijke bevestiging van de uitkomst van de procedure.
Ten slotte: bij Concreet Adviseurs B.V. werken professionals, die gegronde kritiek waarderen. Dit geeft ons namelijk de mogelijkheid om onze dienstverlening nog verder te optimaliseren en maatregelen te nemen om herhaling te voorkomen.